عشق بازی نیست2
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

مرلی

کمکککککککککککککککککککک

زایزن:جیغ نزن فقط یه لب کوچولو

نههههههههههههههههههههه

زایزن:ارهههههههههههه

لباشو غنچه کرد اورد جلو

کورا:خوش میگذره

زایزن:آره کورا

کمکم کن نامرد

کورا:این چه حرفیه

عوضی باز لبتابمو گرفتی کثلفت

کورا:زایزن اینو بگیر من با این دوستم دارم چت میکنم

نه نرو عوضی خر گاو

کورا:خخخ از دست این پسر

زایزن:اینو بسپر به من

کورا:باش مال تو

نریما:عِ اینجا چه خبره

نری کمکمک کنئ از دست این 

نری با لگدش یکی محکم یه حدی زد چه از دماغش خون اومد

نریما:عقده های سیچی رو هم خالی کردم اخیش

زایزن:شما عوضی ها ..............

نریما:یه فکری دارم بیا در ریم

با هات موافقم

الفرار

زیزن:عه عه عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

..................................

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

هایجین
ساعت21:17---6 بهمن 1394
اوتاری خیلی دیر اومدی. آخه من ساعت 6:40 بهت میگم بیا. چرا ساعت 8:59 می یای ها. می دونی چه بلایی سر من اومد؟؟؟؟؟؟؟من.......... من به اصرار بابام با لایتو نامزد کردم. آخه من تو رو می خوام نه اونو. مطمئنم که یه بلایی سر خودم می یارم.
پاسخ اوتاری:............................................................................................................................................................


هایجین
ساعت18:47---6 بهمن 1394
لطفا پاک کن. خواهش میکنم پاکشون کن.
پاسخ زازن:نه


هایجین
ساعت18:44---6 بهمن 1394
لطفا پاکشون کن. اوففففففففففففففففف.
پاسخ:نه


هایجین
ساعت18:41---6 بهمن 1394
میشه لطفا این سه تا نظر تکراری رو حذف کنی؟؟؟
پاسخ زایزن:نه


هایجین
ساعت18:40---6 بهمن 1394
مثل اینکه لایتو زودتر اومده. اگه واقعا دوسم داری بیا. وگرنه دیگه هیچ وقت منو نمی بینی. هیچ وقته هیچ وقت.
پاسخ اوتاری:اووووووووووووووووووووومممممممممددددم


هایجین
ساعت18:38---6 بهمن 1394
چرا شک داری. اگه نداشتی هیچ وقت اینو نمی گفتی.

هایجین
ساعت18:38---6 بهمن 1394
چرا شک داری. اگه نداشتی هیچ وقت اینو نمی گفتی.

هایجین
ساعت18:38---6 بهمن 1394
چرا شک داری. اگه نداشتی هیچ وقت اینو نمی گفتی.

هایجین
ساعت18:38---6 بهمن 1394
چرا شک داری. اگه نداشتی هیچ وقت اینو نمی گفتی.

هایجین
ساعت18:38---6 بهمن 1394
چرا شک داری. اگه نداشتی هیچ وقت اینو نمی گفتی.
پاسخ اوتاری:نداری


هایجین
ساعت18:35---6 بهمن 1394
ینی تو به عشق من شک داری ها؟؟؟؟؟
پاسخ اوتاری:نه


هایجین
ساعت18:33---6 بهمن 1394
بخند. الان لایتو می یاد و با من ازدواج می کنه. بعدشم منم میمیرم. می دونی چرا...............................
پاسخ اوتاری:اگه دوستم داری گریه کن برام بگو من نمیخوامش بگوووو


هایجین
ساعت18:32---6 بهمن 1394
مرلی خوش به حالت که دوباره آشتی کردی.
پاسخ اوتاری:عزیزم مکه منو تو نکردیم


هایجین
ساعت18:30---6 بهمن 1394
آهای بی لیاقت به چی میخندی ها؟؟؟؟؟خنده داره واقعا؟؟؟؟؟خنده داره که می خوام بمیرم. ؟؟؟؟؟؟
پاسخ اوتاری:خخخنه


رونیکا
ساعت18:28---6 بهمن 1394
قشنگ بود
پاسخ زایزن:ممنون


هایجین
ساعت18:27---6 بهمن 1394
اینم وصیحت نامه ی منه که از خیلی وقتا نوشته بودم.
اگه من مردم بگید به عشقم که خیلی دوسش داشتم.
بهش بگید که واسم از جونم مهم تر بود.
بهش بگید اولین کسی باشه که بیاد رو قبرم.
بهش بگید به احترام عشقمون همیشه منو یادش باشه.
بهش بگید..........
پاسخ اوتاری:خخ


هایجین
ساعت18:23---6 بهمن 1394
نمی خواستم اینا رو بهت بگم ولی مجبورم کردی...
اولین روزی که دیدمت با خودم گفتم چه پسر احمقیه. ولی بعد کم کم عاشقت شدم. چون تو با اون کارات منو جذب خودت کردی. کاری کردی که دیونه وار عاشقت بشم. من تو رو خیلی دوست دارم. هنوزم دوست دارم. ولی احساس میکنم تو عاشق یکی دیگه شدی. خب اگه این طوریه بگو تا منم خودمو از این زندگی راحت کنم. این طوری هم تو از دست من راحت میشی هم من به آرامش ابدی میرسم.
پاسخ اوتاری:نه


هایجین
ساعت18:17---6 بهمن 1394
آقای چیتارو نمی دونم چی باید بهت بگم.
پاسخ اوتاری:گوش میدم


هایجین
ساعت18:11---6 بهمن 1394
با گریه :اگه لیاقت منو نداشتی پس چرا کاری کردی که من عاشقت بشم ها. چرا اون شب تو اون خونه منو بوسیدی و به من گفتی من عاشقتم. چرا بهم گفتی تا آخر کنارت می مونم ها. چرا با احساسات من بازی کردی. چرا.
پاسخ اوتاریکباشه


هایجین
ساعت18:07---6 بهمن 1394
مرلی جونم این اوتاری دیروز با اون حرفایی که به من زد دلمو شکوند. حالمو بدتراز قبل کرد. تازه امروز قراره لایتو بیاد خاستگاری من. به احتمال ۶۰% من باهاش ازدواج کنم. آخه بابام این طوری می خواد.
پاسخ اوتاری:.............


هایجین
ساعت18:04---6 بهمن 1394
آهااااااااا. حالا فهمیدم. ولی خب که چی؟؟؟؟؟
پاسخ اوتاری:من لیقت شمارو ندارم


هایجین
ساعت18:00---6 بهمن 1394
نخیر نفهمیدم.
پاسخ اوتاری:از خانم شیرایشی بپرشید


هایجین
ساعت17:59---6 بهمن 1394
مرلی انقدر ناراحت نباش.
پاسخ اوتاری:.....


هایجین
ساعت17:57---6 بهمن 1394
اوتاری منظورت چی بود؟؟؟؟؟؟
پاسخ اوتاری:منظورمو میفهمی


هایجین
ساعت17:47---6 بهمن 1394
اوتاری من از تو متنفر نیستم. تازه عاشقتم هستم. ولی اگه بخوای می تونم متنفر بشم.
پاسخ اوتاری:ما پسرا یک جنسیم......یک جنس پست فطرت


هایجین
ساعت17:42---6 بهمن 1394
به نظر خودت متنفرم یا نه؟؟؟؟؟؟
پاسخ اوتاری:متنفری


هایجین
ساعت17:40---6 بهمن 1394
به نظر خودت چی؟؟؟؟متنفرم یا نه.
پاسخ اوتاری:متنفری


هایجین
ساعت17:37---6 بهمن 1394
خخخخخخخ. مرلی جون من تا سه ساعت پیش از اوتاری متنفر بودم. خخخخ
پاسخ اوتاری:الانم متنفری


هایجین
ساعت14:37---6 بهمن 1394
منم دوست دارم. حالا خوب به حرفم گوش کن. امشب لایتو قراره بیاد خونه ی ما تا منو از پدرم خاستگاری کنه. ریوگا که ازش خوشش می یاد. ریوما هم نظری نداره. بابامم که خیلی دوسش داره. امشب ساعت ۸ می یاد. لطفا خودتو زود برسون.
پاسخ اوتاری:باشه زود میرسونم خودمو
پاسخ تو وی دلنوشته ها بیا اونجا تو لینکا نوشته چت روم بیا اونجا با رمز5657


هایجین
ساعت14:31---6 بهمن 1394
اوتاری تو منو دوست داری یانه. لطفا جواب واقعیت رو بگو. چون اگه دروغ بگی منم مجبورم تصمیم اشتباه رو بگیرم و این واسه ی من و تو گرون تموم میشه.
پاسخ اوتاری:دوست دارم


هایجین
ساعت14:30---6 بهمن 1394
اوتاری تو منو هنوز دوست داری یا نه. لطفا جواب واقعیت رو بگو. چون اگه دروغ بگی منم مجبورم تصمیم اشتباه رو بگیرم و.......
پاسخ اوتاری:د.........دو.....دوست دارم........


هایجین
ساعت14:22---6 بهمن 1394
مثل اینکه پیام به دستت نرسیده.
پاسخ اوتاری:اره انگار پاسخ نوریما:بیا دیگه مردم از تنهایی


هایجین
ساعت14:21---6 بهمن 1394
خوب جوابت چیه اوتاری؟؟؟؟
پاسخ اوتاری:جواب چی؟؟؟


هایجین
ساعت14:14---6 بهمن 1394
اوتاری این پیامی که الان برات فرستادم اومد؟؟؟
پاسخ اوتاری:اره
پاسخ:هایجین بیا دیگه


هایجین
ساعت14:11---6 بهمن 1394
مثل منی. منم نه خوشحالم نه ناراحت.
پاسخ اوتاری:.........


هایجین
ساعت14:09---6 بهمن 1394
واسه چی؟؟؟؟
پاسخ اوتاری:دلیل خاصی نداره


هایجین
ساعت14:08---6 بهمن 1394
الان مثلا ناراحتی یا من اشتباه میکنم.
پاسخ اوتاری:نه ناراحتم نه خوشحال


هایجین
ساعت14:06---6 بهمن 1394
آخه کی حاضره با تو ازدواج کنه ها؟؟؟؟
پاسخ اوتاری:اره راست میگی
پاسخ:هایجین بیا دیگه


هایجین
ساعت14:01---6 بهمن 1394
خوب شد که فهمیدی. راستی تو کی ازدواج می کنی؟؟؟
پاسخ اوتاری:ازدواج نمیکنم


هایجین
ساعت13:56---6 بهمن 1394
هنوز با کسی ازدواج نکردم. من مثل تو نیستم. هنوزم فامیلیم ایچیزنه. فهمیدی.؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ اوتاری:فهمیدم


هایجین
ساعت13:43---6 بهمن 1394
اوتاری وقتی عصبانی هستی مواظب چیزایی که میگی باش. چون ممکنه دل بعضیا مثل منو بشکنی. میدونی من از دیشب تا حالا چه حالی داشتم؟؟؟؟
پاسخ اوتاری:اشباه کردم دیگه هم به شما توهین نمیکنم خانم ساکاماکی


هایجین
ساعت13:32---6 بهمن 1394
اوتاری ازت متنفرم. دیگه هیچ علاقه ای بهت ندارم. برو با همون دختره ازدواج کن.
پاسخ اوتاری:....


هایجین
ساعت13:19---6 بهمن 1394
جناب آقای هیکارو لطفا دیگه از این به بعد به من نگو خانو چیتارو. از این اسم بدم می یاد. منو یاد یه آدم عوضی می ندازه. می تونی به من بگی هایجین. همین کافیه.
پاسخ اوتاری:نه ....نه ......نه


هایجین
ساعت13:09---6 بهمن 1394
مرلی من اصلا جا نزدم. فقط یکم حالم بد بود. مجبور شدم برم دکتر. سرما خورده بودم. دوباره هم از دهنم خون اومد.این آقای اوتاری هم دلمو شکست. تازه شارژ اینترنت هم به پایان رسیده بود که دوباره بابام وصلش کرد.
پاسخ:نوریما اشکالی نداره قسمت جدیدو گذاشتم


هایجین
ساعت13:06---6 بهمن 1394
آقای هیکارو بهت بر نخوره ها ولی تو هم مثل همه ی مردایی. فقط بلدی با احساس مرلی ما بازی کنی. مثل این دوستت اوتاری که قلب بیچاره ی منو شکست.
پاسخ اوتاری:نه عزیزم..........


هایجین
ساعت13:04---6 بهمن 1394
راستی مرلی عزیزم اصلا حرف این زایزن و گوش نکن. چون اونم مثل بقیه ی مردا و پسرا هوس بازه.
پاسخ زایزن:»ن این طور نیستم


هایجین
ساعت13:03---6 بهمن 1394
اوتاری تو یه آدم بی شخصیت،عوضی،الاغ،کثافت،نفهم،خنگ ،بی لیاقت و عشق فروشی. می دونی من اینا رو گفتم تا تو رو امتحان کنم. خواستم بفهمم که تو چقدر عاشق منی. ولی می دونی کلا اشتباه از من بود که عاشق تو شدم. حالا فهمیدم که تو هیچ علاقه ای به من نداری. خیلی بیشعوری. میدونی از دیروز تا حالا من چه حالی دارم. کل شبو گریه کردم. تازه با هر کی که دلت می خواد ازدواج کن. اصلا برام اهمیت نداره. چون لایتو امروز از من خاستگاری کرد. منم گفتم…………………………… دیگه جواب من به تو مربوط نیست.
پاسخ اوتاری:نه عزیزم میدونی من اون وقت اصبانی بودم ولی عضر میخوام ولی حالا که جوابو دادی اون عکس دخترم دختر خالم بود ولی دوست داشم


هایجین
ساعت19:35---5 بهمن 1394
پسر ه ی عوضی بیشعور الاغ.
پاسخ اوتاری:گمشوو اشغال فکر کردی من منت دختر میکشم در زنگی منت دختر مکش عزت خود کم مکن دختر هایجین خط بکش


هایجین
ساعت15:05---5 بهمن 1394
اوتاری نمی دونم چرا من عاشق تو شدم. آخه تو که یه پیرمرد بودی. منم یه دختر جون. نمی دونم چرا عاشقت شدم. اونم با نگاه اول.
پاسخ اوتاری:منم نمیدونم چرا عاشق تو شدم


هایجین
ساعت15:01---5 بهمن 1394
داره میگه اگه تو بخوای میرم میزنم دهن این پسر اوتاری رو با آسفالت کف خیابون صاف میکنم.
پاسخ اوتاری:دختره ی چموش بی ادب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 5 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&